fördriver tiden medans jag väntar på hanna.

01. Fullständigt namn: Anna Maria Johansson

02. Ålder: 12

03. Vart bor du: Oxelösund

04. Bor tillsammans med: Mina föräldrar och syskonen

05. Husdjur: Inga, men vill ha hund!

06. Färg på ditt hus: Någon gul färg.. Nej men vet inte vad det är för färg hehe.

07 När är du född: 1 juli 1999

08. Klass: ska börja 6:an

09. Vilket år tar du studenten: inte en aning

10. Något jobb: Neee :)

11. När gick du upp i morse: typ tjugo över tio

12. När ska du sova: Jag brukar lägga mig olika

13. Duschat idag: nää ;)

14. Kramat någon idag: nej :/

15. Pussat någon idag: nej :/

16. Vad har du ätit idag: frukost

17. Dagens klädsel: finspång tröja & oik brallor

18. Dagens smink: inget

19. Dagens sötnos: michael & johnny!

20. Dagens roligaste: HANNA OFC!

21. Har du många vänner: yes

22. Hur många har du kysst: vene :p

23. Vem kramade du senast: michael

24. Vem saknar du: min morfar :(:(:(:(:( & finspångsgrabbarna & fotbollslaget!

25. Hur många har varit otrogna mot dig: ingen aning

27. Har du pojk-/flickvän: nää, eller jo typ

28. Vem pratade du med i telefon senast: hanna panna :D

29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det: johan finspång: godmorgon ;)<3

FAVORIT:

31. Film: ps. i love you & eclipse

32. Låt: vädligt många

33. Mat: mycket ;)

34. Dryck: vene

35. Färg: ingen aning

36. Tv-serie: Hannah Montana ofc! xd

37. Stad: Stockholm hihi

38. Land: Thailand o spanien

39. Ämne i skolan: musik så klart!

40. Tv program: Hannah Montana :D haha & sol sidan

SENASTE:

41. Personen du tänkte på: michael

42. Personen du pussade: michael

43. Gången du spydde: Flera år sedan

44. Gången du grät: när jag tänkte på michael för några dagar sen

45. Pizzan du åt: äter inte pizza

46. Gången du var i Göteborg: förra sommarn på gothia

47.Gången du var i Stockholm: i typ april

48. Gången du duschade: igår

49. Gången du sov: inatt

50. Personen som såg dig gråta: vene

51. Svart eller vitt: svart

52. Hund eller katt: hund

53. Ut och festa eller hemma och mysa: inte precis "festa" men det är roligt att va ute med kompisarna och ändå mysigt att va hemma :p men tar nog ute

54. Tvspel eller datorspel: tvspel ofc ;)

55. Singel eller upptagen: singel XD

56. Pussas eller kramas: båda!

57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead: Facebook ;)

58. Ragga eller bli uppraggad: Bli uppraggad

59. Big Brother eller Paradise Hotel: inget av dom

60. Har du svart hår eller blondt: blondt

61. Har du blåa ögon eller bruna: blåa

62. Choklad eller lakrits: CHOKLAD

63. Göteborg eller Stockholm: sthlm!

64. Högerhänt eller vänsterhänt: högerhänt

65. Coca cola eller fanta: fanta exotic ;)

66. Pizza eller kebab: hmm...... gillar egentligen inget, men måste jag välja något så kebab.

67. Randigt eller prickigt: randigt

68. Älska eller älskas: både och

69. Leva eller dö: leva så klart!

70. Personer du älskar: Oj! det är ju flera jag älskar.Men mina vänner och min familj så klart! & gnaget.

71. Personer du hatar: emil malmsten, närå men typ ingen.

72. Pojk-/flickvänner du haft: det vet jag inte, några styckna.

73. Personer du sovit bredvid, både tjej och kille: vene

74. Glassar du ätit på en dag: ingen aning

75. Nämn en festival du vill på nästa år: vet ej

76. Gånger du haft minnesluckor: vaaaa?

77. Gånger du varit hög: ingen :s

78. Personer du saknar just nu: min morfar, michael, bill, johnny, michael, andy, elvira, emil, alva, alla i finspång och massa mer & min hanna panna!

79. Gånger ditt hjärta brustit: vene

VEM:

80. Vill du kyssa nu: cesc fabregas ;)

81. Träffade du senast: sara

82. Sjöng du senast för: michael,johnny,bill,andy & michael & typ hela matsalen ? xd

83. Hade du senast en msn-konversation med: emil ahmadi

84. Spelade du tvspel med senast: storasyrran

85. Vill du ta med på en romantisk resa nu: hanna! haha

86. Vill du kasta en sten i huvudet på: emil malmsten :D

87. Förtjänar att dö: vene

88. Är söt: johnny cassidy & michael berry

89. Vill du sova jämte inatt: gossedjuret jag fick av häniiii

VAD:

90. Gör dig glad: att jag ska träffa dom imorgon :D

91. Gör dig ledsen: att jag inte får träffa grabbarna än..

92. Vill du helst göra nu: åka till finspång och träffa engelskagrabbarna ♥

93. Önskar du att du slapp göra: ligga hemma och vara sjuk

94. Vill du ha nu: popcorn & glass..

95. Önskar du dig i födelsedagspresent: har precis fyllt :p

96. Längtar du till: tills hanna kommer

97. Tycker du om dina betyg: har inte sånt än

98. Ångrar du i ditt liv: ingen aning

99. Är det bästa som hänt dig: finspång 2011 ♥

100. Hur mycket är klockan: 11.38


Kommentarer
Postat av: A M A N D A

HAHAHHA VILL DU HA HUND?! :ss

2011-07-13 @ 20:04:02
URL: http://aamandasfoto.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

e-post (bara jag som ser den):

URL/blogg:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0