ville bara säga att jag är hemma nu...

från Finspång. fyllde ju år i fredags då när vi åkte, bästa födelsedagen någonsin, började med att hela matsalen sjöng för mig... pinsamt... sen på kvällen när det var "disco" då sa han som fixade med musiken han sa i mikrofonen "och nu ett stort jävla grattis till anna johansson, som fyller år idag!" och det var elvira som sa till han att han skulle säga det... sen träffade jag massa fina vänner michael ♥♥, michael (igen), bill, johnny♥♥, andy, hugo,eric,rasmus,hannis,JOHAN + mer.. tack för en fin helg. min underbara, and my english friends. allt har ägit, TAAAAAAAAAAAAAAAAACK! vi kom 3:a i hela cupen. älskart vi ägggggggggggggger! puss hejdåååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

e-post (bara jag som ser den):

URL/blogg:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0