emmy frida wallén

det har gått förlänge nu, väldigt mycket förlänge. jag saknar dig, jag saknar dig alldeles för mycket..
våra fina sommarstunder tillsammans, det har snart gått 1 helt jävla år. vi träffas alldeles för lite.
jag saknar dig som in i bengen. klarar mig snart inte. du är mitt hjärta, du är guld för mig. du ligger 1:a på min
kompis-lista liksom, och då kan du ju fatta hur mycket du betyder för mig!
du betyder mer än alla pengar,människor, allt jävla skit i hela världen. du är min, förevigt min.
förlorar jag dig, ja då förlorar jag för mycket och det får bara INTE hända, aldrig!
du finns där alltid för mig, det är så skönt att veta också. jag saknar dina kramar, ditt skratt, dina konstiga läten, din dåliga humor, ja till och med........ dina rapar.. och du vet att jag hatar dom, så nu kan du ju också förstå att jag saknar dig såhäääääääääääääääääääääääääääääääääär mycket & så mycket mer!
vi måste va snart igen, helst om bara några dagar, du måste lova att stanna hos mig, för jag kommer aldrig släppa taget om dig, jag älskar dig mer än vad någon annan kan älska dig emmy.
du är liksom min alldeles egna mupp & det är inte många som har egna muppar, eller jo kanske, men jag vet att jag har den bästa muppen i världen.
puss/ din tönt anna.♥
och kom ihåg. tvivla aldrig på dig själv, för du är perfekt, precis som du är.

Kommentarer
Postat av: E M M Y - FOTOBLOGG

du är grym anna glöm inte de!

jag älskar dig tönt ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

2011-06-23 @ 11:22:45
URL: http://emmyysfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

e-post (bara jag som ser den):

URL/blogg:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0